Τόσο στο Twitter όσο και στο Facebook, η εικόνα της αμερικανικής, και όχι μόνο, βιομηχανίας παραγωγής κρέατος βιώνει τεράστια κρίση.

Αυτό ισχυρίστηκαν οι ομιλητές σε συμβούλιο της Παγκόσμιας Ένωσης Βιομηχανιών Κρέατος στην Ουρουγουάη. Θέμα συζήτησης ήταν το πώς θα καταφέρουν οι βιομηχανίες να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.

Οι εταιρείες του κλάδου αντιμετωπίζουν εξαιρετικά αυστηρή κριτική, καθώς οι καταναλωτές τις βλέπουν ως απειλή. Απειλή για το περιβάλλον το οποίο επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την κτηνοτροφία, απειλή για την ευημερία των ζώων, καθώς οι συνθήκες εκτροφής των ζώων είναι απάνθρωπες, απειλή για την ασφάλεια του φαγητού, καθώς τα αντιβιοτικά χρησιμοποιούνται εκτεταμένα με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί εξαιρετικά ανθεκτικά βακτήρια που θέτουν σε κίνδυνο την παγκόσμια υγεία.

«Τα social media αποτελούν το χειρότερο εφιάλτη της βιομηχανίας κρέατος» δήλωσε ο Ted Bilyea, σύμβουλος βιομηχανίας. Η ανησυχία είναι μεγάλη, καθώς οι πληροφορίες ταξιδεύουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο γρήγορα που οι βιομηχανίες δεν προλαβαίνουν να αντιδράσουν.

Σκοπός των βιομηχανιών είναι να προστατέψουν την παραγωγή τους και συνεπώς τα κέρδη τους και για να το επιτύχουν αυτό θέλουν να φαίνονται αξιοπιστες στα μάτια των πελατών τους. Το γεγονός όμως, πως οι πληροφορίες μεταδίδονται από χρήστη σε χρήστη και, ακόμα χειρότερα για τις βιομηχανίες, σε groups και σελίδες, κάνει το έργο τους ακατόρθωτο και δείχνουν ανήμπορες να αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο αυτόν.

Για να αντιμετωπίσουν αυτή την κρίση, οι βιομηχανίες παραγωγής κρέατος προσλαμβάνουν συμβούλους με σκοπό να απαλλαγούν από αυτήν την κακή φήμη που προέκυψε τα τελευταία χρόνια. Σύμβουλοι σαν τον Ted Bilyea θεωρούν πως η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ καταναλωτή και προμηθευτή είναι η πιο σημαντική και για αυτό θέλουν οι εταιρείες να δουλέψουν πάνω σε θέματα διαφάνειας, καθώς και στην ενημέρωση του κόσμου σχετικά με την παραγωγή κρέατος.

Αυτή η στρατηγική είχε ως αποτέλεσμα οι βιομηχανίες να επιδιώκουν πλέον να παρουσιάζουν ως «παραδεισένια» τη ζωή των εκτρεφόμενων ζώων πριν την αφαίρεση της ζωής τους, να βελτιώνουν τις συνθήκες παραγωγής, τουλάχιστον προσωρινά και για το θεαθήναι, και να καθησυχάζουν τον καταναλωτή πως όλα βαίνουν, φαινομενικά, καλώς.

Πηγή: https://qz.com/837981/the-meat-industry-is-taking-a-beating-on-twitter-and-facebook/

Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο κάνε κλικ εδώ και μοιράσου το με τους φίλους σου! Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο κάνε κλικ εδώ και μοιράσου το με τους φίλους σου!

Σχόλια