Εγγύηση επιστροφής χρημάτων χωρίς όρους και προϋποθέσεις


Αν δεν μείνετε ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένοι από το σεμινάριο, σας επιστρέφουμε άμεσα τα χρήματα σας.

Facebook


  • Όλοι έχουν έχουν έναν λογαριασμό ή μια σελίδα στο Facebook. Ελάχιστοι το χρησιμοποιούν αποτελεσματικά για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
  • Παρακολουθήστε το σεμινάριο Facebook Ads Mastery και αυξήστε εύκολα την κερδοφορία της επιχείρησής σας!
  • Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία σε online διαφήμιση. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σελίδα στο Facebook.


Το Σεμινάριο διαφήμισης στο Facebook απευθύνεται σε:

  • Επαγγελματίες/ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους
  • Στελέχη μάρκετινγκ/διαφήμισης
  • Φοιτητές μάρκετινγκ/διαφήμισης/ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Οποιονδήποτε θέλει να διαφημιστεί αποτελεσματικά και με χαμηλό κόστος στο Facebook


ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν πρόκειται για θεωρητικό σεμινάριο!

Το Facebook Ads Mastery ένα hands on σεμινάριο με πρακτικό και εφαρμόσιμο χαρακτήρα. Τα βήματα δημιουργίας κάθε διαφήμισης εξηγούνται βήμα βήμα και με κάθε λεπτομέρεια.

Παράλληλα θα μάθετε πολύ απλούς τρόπους επεξεργασίας εικόνων και βίντεο.


Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα μπορείτε:

  • Να κατανοείτε κάθε τύπο διαφήμισης στο Facebook
  • Να δημιουργείτε διαφημίσεις στο Facebook. Η επεξήγηση γίνεται βήμα βήμα και με κάθε λεπτομέρεια
  • Να ξεχωρίζετε πότε να χρησιμοποιήσετε κάθε τύπο διαφήμισης
  • Να διακρίνετε την ανατομία μιας πετυχημένης διαφήμισης στο Facebook: τίτλοι, εικόνες, κείμενα
  • Να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε εικόνες και βίντεο για τις διαφημίσεις σας
  • Να χρησιμοποιείτε τεχνικές για τη μέγιστη απόδοση του διαφημιστικού budget. Όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι
  • Να προσεγγίζετε νέους πελάτες μέσω του Facebook
  • Να αποφεύγετε συχνά σφάλματα
  • Θα γνωρίζετε μυστικά και τεχνικές διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες των social media (hacks, shortcuts, hints and tips)
  • Να χρησιμοποιείτε άγνωστα εργαλεία και online υπηρεσίες. Εργαλεία που διευκολύνουν τον επαγγελματία να διαφημιστεί αποδοτικότερα και φθηνότερα


Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων

Αν δεν μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από το Σεμινάριο Διαφήμισης στο Facebook έχετε δικαίωμα επιστροφής των διδάκτρων. Το δικαίωμα αυτό ισχύει για 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του σεμιναρίου.

Η εγγύηση επιστροφής χρημάτων ισχύει χωρίς περιορισμούς, όρους ή προϋποθέσεις.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να ζητήσετε επιστροφή του ποσού που πληρώσατε και θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω. Χωρίς ερωτήσεις, χωρίς προϋποθέσεις και χωρίς καμία καθυστέρηση!

Ύλη Σεμιναρίου

  • 3

    Διαφημίσεις με Βίντεο

    • Διαφημίσεις με Βίντεο

    • Δημιουργώντας Διαφημίσεις με Βίντεο

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 4

    Διαστάσεις Εικόνων Διαφημίσεων

    • Διαστάσεις Εικόνων Διαφημίσεων

  • 5

    Interface Δημιουργίας Διαφημίσεων

    • Interface Δημιουργίας Διαφημίσεων

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 6

    Boost Post

    • Προώθηση Δημοσιεύσεων

  • 7

    Διαφημίσεις Carousel

    • Διαφημίσεις Carousel (εναλλασσόμενες εικόνες)

    • Παράδειγμα Διαφήμισης Carousel

    • Δημιουργία Διαφημίσεων Carousel

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 8

    Page Like Ads

    • Διαφημίσεις Για Αύξηση των Like Στη Σελίδα Μας - 1

    • Διαφημίσεις Για Αύξηση των Like Στη Σελίδα Μας - 2

    • Διαφημίσεις Για Αύξηση των Like Στη Σελίδα Μας - 3

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 9

    Lead Ads - Διαφημίσεις Ανεύρεσης Υποψήφιων Πελατών

    • Lead Ads - 1

    • Παράδειγμα Διαφήμισης Lead Ads

    • Lead Ads - 2

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 10

    Page Post Ads

    • Page Post Ads

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 11

    Διαφημίσεις για Μηνύματα στη Σελίδα Μας

    • Διαφημίσεις για Μηνύματα στη Σελίδα Μας

  • 12

    Διαφήμιση Εφαρμογών

    • Διαφήμιση Εφαρμογών - 1

    • Διαφήμιση Εφαρμογών - 2

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 13

    Διαφήμιση Event

    • Διαφήμιση Event - 1

    • Διαφήμιση Event - 2

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 14

    Ακριβής Γεωγραφική Στόχευση

    • Ακριβής Γεωγραφική Στόχευση

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 15

    Δημιουργία Διαφημιστικού Λογαριασμού

    • Δημιουργία Διαφημιστικού Λογαριασμού

  • 16

    Διαφήμιση Προσφοράς

    • Διαφήμιση Προσφοράς - 1

    • Διαφήμιση Προσφοράς - 2

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 17

    Audience Network

    • Audience Network - 1

    • Audience Network - 2

    • Audience Network - 3

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 18

    Messenger Ads

    • Messenger Ads - 1

    • Παράδειγμα Messenger Ad

    • Messenger Ads - 2

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 19

    Instream Videos

    • Instream Videos - 1

    • Παράδειγμα Διαφήμισης Instream Videos

    • Instream Videos - 2

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 20

    A-B Testing

    • A-B Testing - 1

    • A-B Testing -2

    • A-B Testing - Βελτιστοποίηση Προβολής

    • A-B Testing - Εξετάζοντας την Απήχηση μιας Διαφήμισης σε Διαφορετικά Κοινά

    • A-B Testing - Δοκιμάζοντας Διαφορετικές Τοποθετήσεις

  • 21

    Ad Placements - Πού Πρέπει να Εμφανίζονται οι Διαφημίσεις Μας

    • Ad Placements - Πού πρέπει να εμφανίζονται οι διαφημίσεις μας

  • 22

    Ιδέες Για Διαφημίσεις

    • Ιδέες Για Διαφημίσεις

    • Προτάσεις από το Facebook

    • MOAT

  • 23

    Εύκολη Δημιουργία/Επεξεργασία Εικόνων και Βίντεο

    • Εύκολη Δημιουργία/Επεξεργασία Εικόνων και Βίντεο

    • Εισαγωγή στο Canva

    • Φτιάχνοντας μια Ανάρτηση για το Facebook με το Canva - 1

    • Φτιάχνοντας μια Ανάρτηση για το Facebook με το Canva - 2

    • Εντοπισμός Δωρεάν Εικόνων Υψηλής Ποιότητας/Ανάλυσης

    • Online Επεξεργασία Εικόνων - 1

    • Online Επεξεργασία/Βελτιστοποίηση Εικόνων - 2

    • Δημιουργία Βίντεο με το Canva

  • 24

    Facebook Pixel

    • Τι είναι το Facebook Pixel

    • Δημιουργία Facebook Pixel

    • Εντοπισμός Κώδικα Facebook Pixel

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 25

    Facebook Audiences

    • Eisagogi

      FREE PREVIEW
    • Αποθηκευμένα Κοινά

    • Προσαρμοσμένα Κοινά -1

    • Προσαρμοσμένα Κοινά -2

    • Παρόμοια Κοινά

    • Τεστ Αξιολόγησης Κεφαλαίου

  • 26

    Επιλέγοντας τις Σωστές Διαστάσεις Εικόνων

    • Επιλέγοντας τις Σωστές Διαστάσεις Εικόνων

  • 27

    Αυτοματοποιημένες Διαφημίσεις

    • Αυτοματοποιημένες Διαφημίσεις

Αγορά Σεμιναρίου

Πλέον μπορώ να δημιουργήσω κάθε είδους διαφήμιση στο Facebook

Νίκη Νικολή

Ξεκίνησα το σεμινάριο χωρίς να έχω καμία προηγούμενη εμπειρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Πλέον μπορώ να δημιουργήσω κάθε είδους διαφήμιση στο Facebook. Αυτό που με βοήθησε περισσότερο είναι ότι κάθε βήμα αναλύεται σε βάθος.

Ο Αλέξανδρος Φατσής δεν αντιμετωπίζει τον μαθητή σαν να έχει ήδη κάποιες γνώσεις. Αντιθέτως τον πιάνει από το χέρι και του δείχνει ακριβώς ποια κουμπιά πρέπει να πατήσει και τι να συμπληρώσει σε κάθε πεδίο.

Κάτι ακόμη που με βοήθησε πολύ είναι ότι εξηγεί το σκεπτικό πίσω από κάθε κίνηση. Δεν σου λέει μόνο πώς θα φτιάξεις κάθε διαφήμιση. Σου μαθαίνει και με ποιο τρόπο θα κάνεις αυτή τη διαφήμιση αποτελεσματική.

Ακόμη και αν δεν έχετε καθόλου γνώσεις για τη διαφήμιση όπως εγώ, όταν ολοκληρώσετε το σεμινάριο θα μπορείτε να φτιάχνετε όποια διαφήμιση θέλετε με ευκολία. Για εμένα ήταν πολύ καλή επένδυση χρόνου-χρημάτων και το προτείνω ανεπιφύλακτα.

Βατό και εύκολα κατανοητό σεμινάριο

Κωνσταντίνος Δεκαβάλλας

Βατό και εύκολα κατανοητό σεμινάριο

Θα έλεγα ότι τα μαθήματα έχουν δύο πλεονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι σου δείχνουν ακριβώς που πρέπει να πας και πώς να φτιάξεις τη διαφήμιση. Είναι ένα είδος οδηγού για όσους δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία. Η επεξήγηση κάθε βήματος είναι εξαντλητική. Ίσως κάπως πιο προχωρημένους να τους κουράζει αυτό. Εγώ όμως που δεν είχα γνώσεις, το βρήκα χρήσιμο.

Το δεύτερο πράγμα που μου άρεσε είναι ότι σε βοηθάει να καταλάβεις πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις. Σου λέει γιατί πρέπει να κόψεις με συγκεκριμένο τρόπο μια εικόνα ή να επιλέξεις τον ένα τύπο διαφήμισης και όχι τον άλλο. Και αυτό ήταν πολύ χρήσιμο για εμένα επειδή δεν μπορούσα να ξέρω με ποια λογική φτιάχνεται κάθε διαφήμιση. Πλέον μπορώ!

Θα έλεγα ότι είναι το πλέον κατάλληλο σεμινάριο για όσους είναι εντελώς αρχάριοι. Παρόλα αυτά δεν μένει μόνο στα εισαγωγικά. Σου δίνει και την στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσεις για τις καμπάνιες που φτιάχνεις. Αυτό θα έλεγα ότι είναι που με βοήθησε περισσότερο.

Βρήκα πολύ χρήσιμα τα κεφάλαια σχετικά με το πώς να φτιάχνω εικόνες/βίντεο

Κατερίνα Παρρά

Κάθε τύπος διαφήμισης αναλύεται κατανοητά και σε βάθος. Το σεμινάριο εξηγεί επίσης για το σκεπτικό πίσω από κάθε βήμα. Εμένα που δεν γνώριζα καθόλου από διαφήμιση στο Facebook με βοήθησε να καταλάβω όχι μόνο τι πρέπει να κάνω αλλά και γιατί πρέπει να το κάνω.

Βρήκα επίσης πολύ χρήσιμα τα κεφάλαια σχετικά με το πώς να φτιάχνω εικόνες και βίντεο. Είναι κάτι που το θεωρούσα πολύ δύσκολο αν δεν έχεις γνώσεις γραφιστικής. Με αυτά που έμαθα πλέον φτιάχνω εύκολα τα δικά μου βίντεο και τις δικές μου εικόνες.

Αν δεν έχετε καθόλου γνώσεις για το πώς θα διαφημίζεστε στο Facebook το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι αυτό που ψάχνετε. Θα σας διδάξει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε με κάθε λεπτομέρεια.

Πολλά κόλπα και μυστικά που δεν είχα συναντήσει πουθενά αλλού

Μπάμπης Ευμορφίδης

Tο συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ένας πλήρης τεχνικός οδηγός ο οποίος σε πάει βήμα βήμα και αναλυτικά για να σε καθοδηγήσει για το πώς να φτιάξεις τη διαφήμιση που ταιριάζει ακριβώς στην επιχείρησή σου. Ακόμα και αν δεν έχεις ιδέα από τις διαφημίσεις του Facebook

Παρόλο που είχα μια προηγούμενη εμπειρία με διαφημίσεις στο Facebook βρήκα το course πολύ χρήσιμο για δύο λόγους:

1. Είχε πολλά κόλπα και μυστικά που δεν είχα συναντήσει πουθενά αλλού. 2. Μου έλυσε τα χέρια σχετικά με το πώς θα φτιάχνω εύκολα εικόνες και βίντεο. Και μόνο από αυτό το σεμινάριο έχει βγάλει τα λεφτά του για εμένα

Είναι το ιδανικό σημείο εκκίνησης για αρχάριους

Λαμπρινή Ρεπούλιου

Εξαιρετικό σεμινάριο για όσους θέλουν να κατανοήσουν πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο Facebook και να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν αυτό το εργαλείο με το βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Παρέχει πολύ κατατοπιστικές οδηγίες για τη δημιουργία νέας καμπάνιας και οπτικοακουστικού υλικού χωρίς να προϋποθέτει πρότερες γνώσεις και είναι το ιδανικό σημείο εκκίνησης για αρχάριους.

Σε βάζει στο mindset του digital advertiser

Αντώνης Ραφελέτος

Σχετικά με τον καθηγητή σας

Ο Αλέξανδρος Φατσής είναι επαγγελματίας του ψηφιακού marketing, πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και τελειόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως υπεύθυνος ψηφιακού μάρκετινγκ σε διάφορες εταιρείες. Έχει γράψει βιβλία για το μάρκετινγκ στα social media ενώ αρθρογραφεί στο επαγγελματικό του blog καθώς και σε διάφορα site για το ψηφιακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

Εγγύηση επιστροφής χρημάτων χωρίς όρους και προϋποθέσεις


Αν δεν μείνετε ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένοι από το σεμινάριο, σας επιστρέφουμε άμεσα τα χρήματα σας.

Αγορά Σεμιναρίου